1

Temat: Witam

Witam. Z tej strony Res. Chcialbym dolaczyc do waszego klanu poniewaz poszukuje dobrego klanu. Moj wiek wynosi 17 lat rocznikowo 18 29 czerwca ; d. Opisze troche swoje sukcesy na cbn. Wszystko zaczelo sie od jednego drafta wtedy jeszcze bylem w ogole nie rozpoznawalny itp razem z bohunem i tricem zajelismy 2 miejsce na 3n3 drafcie. Pozniej gdy po tym drafcie ludzie zaczeli mnie kojazyc itp znalazlem swoj team z ktorym zawsze wychodzilismy z grupy dochodzilismy do 1/4 zdazylo nam sie kilka razy zajac podium. Chcialbym sie dowiedziec czy Azm rowniez funkcjonuje na ar poniewaz chcialbym reprezentowac klan azm na ar. Gram nekromanta od ponad roku mysle ze przydam sie w waszych szeregach. Dziekuje z gory i prosze o pozytywne rozpatrzenie mojego podania.

2

Odp: Witam

ok tak jak sie umawialismy zagramy nvn na AR do 5 jak wygrasz ze mna z miejsca bierzemy cie do klanu jak przegrasz to pomyslimy co dalej wink

AZM 4ever

3

Odp: Witam

widze ,ze wysoko ceni swoje umiejetnosci xd ;p

4

Odp: Witam

ze niby ja pinek? tongue

AZM 4ever

5 Ostatnio edytowany przez pinek (2008-04-05 18:45:48)

Odp: Witam

nie Ty nie tylko kolega ktory chce do klanu btw kolujemy ten zjazd Azmow ?:D tongue

6

Odp: Witam

zelg ty to leszczyk jestes xd o cie pojedzie w pierwszych 3 ruchach ;];];]

7

Odp: Witam

ok 5:1 sprawa narazie rozwiązana

AZM 4ever

8

Odp: Witam

no to cos mu chyba nie wyszlo tongue przyznaj sie zelg na dopalaczach grales :FFF

9

Odp: Witam

ta i co dalej moze jakies inne tryby ?

10

Odp: Witam

albo z miejsca do azm ;ddd nvn nie lubie :<

11

Odp: Witam

a jakie te inne tryby proponujesz?

AZM 4ever

12

Odp: Witam

zelg zagraj z nim turniej jakis na ar to stestujesz go w tvt ;p

13

Odp: Witam

no mysle zeby jakas klanowke pograc 3v3 i by sie go przetestowalo

AZM 4ever

14

Odp: Witam

tryby  hmm mysle 3n3 w tym trybie czuje sie najlepiej to moze cos jutro o 18 ?

15

Odp: Witam

jest taka opcja moj team ja na neciu vs azm  team ?

16

Odp: Witam