1

Temat: BARB PVP GUIDE 1.0.8 by Arcon

Witam

Na początku mojej strategii chciałem napisać iż dużo godzin stoczyłem na arenie pvp z bardzo dobrymi graczami do tego mam wysokie pvp dummy można spr na diabloprogress, wiec sądzę że się znam na walce z innymi graczami , żeby nie przedłużać, przedstawię wam walki z postaciami z którymi najwięcej grałem :

1 .Słownik

Bt- Blackthornie
Opp- Gracz Offensywny
Soj- Kamień Jordana
cd- obrażenia od trafień krytycznych
cc- szansa na trafienie krytyczne
res- odporność
all res – odporność na każdy żywioł
rare – przedmiot żółty
duel-  walka z innym graczem
tank- gracz mający wysoka przeżywalność
mirror- pojedynek na jednego z tej samej klasy
hp- pkt zycia
hybryda- polaczenie 2 rzeczy naraz
lpm- lewy przycisk myszy
ppm- prawy przycisk myszy
stun-ogłuszenie
imapale- skill u dh nazywający się przebicie
wita- witalność
rend-rozprucie

2.
Barb vs Barb- jest to duel mirror dla mścicieli którzy lubią wyzwania są 3 typy barbów
-Tank w Bt z 170k zycia +
-Hybryda czyli połączenie tanka 140k hp+ i sporego dpsa (ja tak gram)
- Oraz Opp czyli Barba z maksymalnym dps 200+ soj i  100k hp +

a)  vs tank

Ekwipunek

Na tanka gramy Ofensywnie czyli zakładamy
Przedmioty na full dps czyli raki , pas rare z 230+ sily 140+ wity all res oraz resami fizycznymi spodnie z 150 sily 230 wita allrres oraz res na fizyczne i mile widziany jeszcze w nich pancerz  oraz 2 dziury, zbroja nieśmiertelnego krola z  sila  wit all resami 3 gniazda i pancem, rekawice nieśmiertelnego króla z sila resami cd i cc,  bron musi być albo skorn 1400+ z sila i wita i gniazdem albo buława rare z 1400+ musi być w obu szmaragd!! i podobnymi statystykami do skorna, ja bardziej preferuje buławy 2-reczne bo maja większe pkt obrażeń od skornow
Naramienniki musza być z  znaczna  sila, wita, all resami ,resami fizycznymi oraz % zycia
Pierścienie to soj z 30 % od elit 6 % obrazen oraz koszt rozprucia zmniejszone o 5 pkt ponieważ elity to nasi wrogowie w kaplicy a 2 pierścień to litania niepokonanych z sila all resami cd i cc, amulet rare z sila wita % zycia cd i cc, karwasze z sila wita, all resami i 6 cc  , hełm nieśmiertelnego krola z sila resami 6 cc oraz 6 % od elit

Skille:

Taktyka:

Walka z góry jest bardzo prosta taki barb to praktycznie stoi w miejscu lub mało biega i przyciąga włócznią ze względu że ma 2 pasywy  Nieustępliwość oraz Stalowy Pancerz, do  które nie pozwalają mu na regenerację furii takiego barba nie musimy wcale podchodzić sam nas przyciągnie a my wtedy tąpniecie i ma stuna na 4s my w tym czasie musimy mu zadac rozprucie z crytem (bijemy tylko po razie w innym wypadku rend się nadpisuje !!!) , gdy wejdzie uciekamy gdy zacznie za nami biec i wyczujemy moment że chce nas z szarżować uciekamy szarża na shifcie w wolne pole , taki barb już po 1 crycie ma ¾ hp
Wiec musimy znów poczekać jak przyciągnie, dać tąpniecie i dokończyć sprawę rendem z crytem po 2 crytach nawet jeśli ma nieustępliwość powinien się złożyć ze względu na nasze wysokie dps 200+ z sojem?

Trudność potyczki 6/10

b)  vs hybryda

Ekwipunek

Na hybryde gramy w bt czyli zakładamy 140k hp i 150k dps + soj
Przedmioty na hp oraz dps  czyli cały set bt do tego
buława rare z 1400+ z szmaragdem
, hełm nieśmiertelnego krola z sila resami 6 cc oraz 6 % od elit  Pierścienie to soj z 30 % od elit 6 % obrazen oraz koszt rozprucia zmniejszone o 5 pkt a 2 pierścień to litania niepokonanych z sila all resami cd i cc Naramienniki musza być z  znaczna  sila, wita, all resami ,resami fizycznymi oraz % zycia  rekawice nieśmiertelnego króla z sila resami cd i cc,  , karwasze z sila wita, all resami i 4/6 cc  oraz  leczeniem od kul 10k+hp

Skille:

http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/b … Uch!YbbcaZ
dlaczego Nieustępliwość zamiast Stalowego Pancerza już mówię ponieważ od takiego barba i tak jesteśmy na 2 cryty bez przezwyciężenia a więcej utrzymamy się przy życiu z pasywa Nieustępliwość i wtedy będziemy na 3

Taktyka:

Tu jest troszkę trudniej iż gramy tak samo jak nasz przeciwnik i musimy tak samo myśleć gdzie nasz przeciwnik nas znajdzie, czekamy na zamkniętym polu w ruinach az nasz przeciwnik w nas uderzy jeśli nas uderzy i nie wejdzie stun robimy wymianę rozpruć gdy to my oberwiemy cryta życie spadnie nam do poziomu 20k  szarżujemy w naszego przeciwnika i robimy wymianę jeśli to w niego uderzy cryt tak samo hp zejdzie mu aż ¾ i w nas też to włączamy przezwyciężenie leczymy się mikstura, na przezwyciężeniu musimy naszego przeciwnika ubić crytem w innym wypadku to on nas ubije jeśli mu wejdzie cryt, ogólnie walka na szczęście i utrzymanie się przy niskim życiu

Trudność potyczki 9/10

c) vs opp
Ekwipunek/Skille takie same jak do walki z hybrydą

Taktyka

tak samo jak z hybryda tylko że musimy bardziej uważać iż 1 cryt może nas ubić wiec jeśli hp zejdzie nam do poziomu 5 % leczymy się mikstura i czekamy aż podejdzie do nas przeciwnik on zagra tąpnięciem a my wtedy unik szarzą na shifcie w innym kierunku i jak się szarża nam zregeneruje to atakujemy go gdy wejdzie stun i potem nasz cryt to nie ma szans by nie dał osłony ponieważ dużo życia mu zabierzemy wtedy uciekamy kawałek aż zniknie mu osłona i dobijamy przeciwnika crytem

Trudność potyczki 9/10

3. Barb vs DH- jest to duel taktyczny na którym nie można popełnić błędu
-Tank w Bt z 150k zycia + 300k dps(wieżyczki +huragan)
- Opp czyli 80k życia i 450k dps z imapale

a)    vs tank grający wieżyczki + regen + huragan

Ekwipunek

Na tanka gramy w hybrydzie czyli zakładamy 140k hp i 150k dps
caly set bt
buława rare z 1400+ z rubinem
, hełm nieśmiertelnego krola z sila resami 6 cc oraz 6 % od elit  Pierścienie to soj z 30 % od elit 6 % obrazen oraz koszt rozprucia zmniejszone o 5 pkt a 2 pierścień to litania niepokonanych z sila all resami cd i cc Naramienniki musza być z  znaczna  sila, wita, all resami ,resami fizycznymi oraz % zycia  rekawice nieśmiertelnego króla z sila resami cd i cc,  , karwasze z sila wita, all resami i 6cc oraz redukcja obrażeń od dystansu 4/6 %

Skille:

http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/b … bch!abaaaZ
Dlaczego runa Taran w szarży? Już mowie dlatego ze takiego tanka można trafić na strzała z szarży lub zabrać mu ¾ hp i dobić crytem z rozprucia a jeśli weźmiemy stuna w szarzy to i tak przeciwnik nam zniknie

Taktyka

Ogólnie taktyka jest prosta ponieważ taki dh tylko kampi w bunkrach i strzela z dystansu huraganem, więc my podbiegamy do przeciwnika od dołu żeby mieć lepszą widoczność manewr próbujemy jak najmniej zebrać strzał oraz uderzyć szarża jeśli się uda nam trafić i tego nie uniknie to dostanie uderzenie za 3/4hp wtedy weźmie niewidzialność my wtedy lądujemy rozpruciem jak widzimy ze wolno mu schodzi a my oberwaliśmy sporo chowamy się za kapliczka i powtarzamy manewr jeśli zdarza się taka sytuacja ze za nami biegnie a my go nie widzimy wchodzimy na zamknięte pole i biegniemy zygzakiem i patrzymy na jego smugę , bijemy wtedy rendem jeśli sporo od niego wyłapiemy strzał dajemy przezwyciężenie i dobijamy go na przezwyciężeniu crytem bądź szarża

Trudność Potyczki 5/10

b)vs opp grający imapale i 85k hp

Ekwipunek

Na oppa gramy w full bt( w zestawie z wita) czyli 170k + hp oraz 100k dps
Wlocznia rare z 1000/1200+ dps wita ,sila gniazdem z szmaragdem
, hełm nieśmiertelnego krola z sila resami 6 cc oraz 6 % od elit  Pierścienie 1 to rare z sila wita zycie % all resami cd i cc to a 2 pierścień to litania niepokonanych z sila all resami % zycia i cc Naramienniki musza być z   sila,  znaczna wita, all resami ,resami fizycznymi oraz % zycia  rękawice nieśmiertelnego króla z sila wita resami i cc,  , karwasze z sila wita, all resami i 6cc oraz redukcja obrażeń od dystansu 4/6 %

Skille:

http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/b … bch!abaaYZ
Dlaczego waleczność w szarży zamiast stuna a to dlatego że jak damy stuna to i tak zniknie i nam ucieknie a jeśli przeciwnik nasz ma dzika i trafimy go w srodek gdzie będzie stal dzik obok niego to dostajemy aż 16 % maksymalnego życia !!!

Taktyka

Ogólnie taktyka jest inna niż na tanka gramy tylko na zamkniętym polu naszego przeciwnika mamy go na 2 cryty a on ma nas na 3 albo 4 impale? zawsze podchodzimy od niego od dołu najpierw skaczemy na niego żeby nie dostać imapale i rendujemy zazwyczaj robi unik to wtedy czekamy na niego za ściana on będzie strzelał na lewo i prawo a my tylko robimy uniki wokół ścian i biegniemy zygzakiem najlepiej trzymać się dolnej planszy czekamy na niego koło ściany jeśli do nas przyleci rendujemy go gdy wyłapie cryta zniknie nam i zacznie uciekać wiec znow chowamy się za sciana gdy oberwiemy od niego imaple i będziemy mieli 35 % życia szarżujemy na niego w środek tam gdzie jest dzik i nasz przeciwnik aby odzyskać zycie i dobijamy go rendem z crytem

Trudność Potyczki 8/10

4. Barb vs Monk- jest to duel dość ciężki wymaga dużej zręczności
-Tank w Bt z 110k zycia ( mający 7stronne uderzenie  oraz fale światła z odrzuceniem zazwyczaj gra bez tempest rusha)
- Oraz Opp czyli mnich z 40/70k życia i 230k dps z fala światła i tempest rushem

a) vs tank
   Ekwipunek

Na tanka gramy w hybrydzie czyli zakładamy 140k hp i 150k dps
caly set bt
buława rare z 1400+ z rubinem
, hełm nieśmiertelnego krola z sila resami 6 cc oraz 6 % od elit  Pierścienie to soj z 30 % od elit 6 % obrazen oraz koszt rozprucia zmniejszone o 5 pkt a 2 pierścień to litania niepokonanych z sila all resami cd i cc Naramienniki musza być z  znaczna  sila, wita, all resami , zycia %  rekawice nieśmiertelnego króla z sila resami cd i cc,  , karwasze z siła wita all resami i 6cc oraz redukcja obrażeń wręcz 4/6 %

Skille

Taktyka:

Walka polega na tym że musimy być ciągle w biegu gdy szarżujemy i naszego przeciwnika odrzuci zadajemy renda gdy wejdzie cryt  przeciwnik na pewno da nieśmiertelność na 4s my w tym czasie odbiegamy od niego nie bijemy go gdy zostanie mu bardzo mało życia będzie uciekał albo zada 7stronne uderzenie wiec musimy uciec żeby nie oberwać i nie dostać stuna jemu wtedy zregeneruje się hp i będzie miał polowe wtedy znów bijemy z renda natychmiastowo go spowolnimy on zapewne znów da nieśmiertelność na 4s my wtedy uciekamy bo będzie nas gonił albo uderzał fala z odrzuceniem jeśli zbytnio oberwiemy dajemy przezwyciężenie bólu i dobijamy go crytycznym rendem

Trudność potyczki 7/10

b) vs opp
Ekwipunek

Na oppa gramy w full bt( w zestawie z wita) czyli 200k + hp oraz 100k dps
Wlocznia rare z 1000/1200+ dps wita ,sila gniazdem z szmaragdem
, hełm nieśmiertelnego krola z sila resami 6 cc oraz 6 % od elit Pierścienie 1 to rare z sila wita zycie % all resami cd i cc to a 2 pierścień to litania niepokonanych z sila all resami % zycia i cc Naramienniki musza być z sila, znaczna wita, all resami ,resami fizycznymi oraz % zycia rękawice nieśmiertelnego króla z sila wita resami i cc, , karwasze z sila wita, all resami i 6cc oraz redukcja obrażeń od dystansu 4/6 % i kulami

Skille:

Taktyka:

Trudność walki polega na tym że  monk opp ma takie uderzenie ze jak wejdzie cryt dobrze to jesteśmy na strzała z fali więc trzeba te hp mieć troszkę więcej by być na 2 strzały jakieś 200k hp w full bt , Taktyka jest taka że jesteśmy ciągle w biegu czekamy na atak monka i robimy unik szarża z shiftem by uniknąć oślepienia, gramy tylko w runiach nigdy nie na otwartym polu !!! Gdy on zacznie uciekać my czaimy się za ruinami i gdy bliżej podejdzie nie widząc na puszczamy renda gdy wejdzie cryt, da serenity i szybko uciekamy kawałek od niego i przy 2 razie musimy go ubić odrzucić szarża oddac zastraszający ryk i dotknąć rendem jeśli nie wejdzie cryt to będzie kontratakował fala dajemy przezwyciężenie jeśli mamy 50 % hp , teraz jest nas czas na dobitkę(puki mamy oslone) crytem i zakończenia duela

Trudność potyczki 9/10

5. Barb vs WD- jest to duel bardzo ciężki ze względu ze wd ma ograniczenie kontroli
-Tank z tarcza z 150k zycia
- Oraz Opp czyli wd z 50/80k życia i 250k dps

a) vs tank
   Ekwipunek

Na tanka gramy w hybrydzie czyli zakładamy 140k hp i 150k dps
caly set bt
buława rare z 1400+ z rubinem
, hełm nieśmiertelnego krola z sila resami 6 cc oraz 6 % od elit  Pierścienie to soj z 30 % od elit 6 % obrazen oraz koszt rozprucia zmniejszone o 5 pkt a 2 pierścień to litania niepokonanych z sila all resami cd i cc Naramienniki musza być z  znaczna  sila, wita, all resami , zycia %  rekawice nieśmiertelnego króla z sila resami cd i cc,  , karwasze lacuni z all res i helath globes i cc aby dobiec do wd na berku

Skille:

Taktyka:

Tutaj musimy się pilnować iż barb nie wybacza błędów z wd jeden fałszywy ruch jesteśmy zamienieni w świnie i jak wcześniej wykorzystamy berka to już pewna śmierć. Musimy podejść do wd walnąć raz młotem i uciekać kawałek i powtarzać czynności gdy zbytnio oberwiemy i zamieni nas w świnie używamy ignore pain uciekamy od razu, bijemy szarżą w psy wd aby  odzyskać 27 % max hp i gdy wd dam nam hauta to podchodzimy bliżej i używamy berka i ścigamy bezbronnego wd powinien paść na ziemie po 2/3 strzałach a jeśli idą wędrówkę to szybko bijemy ducha by nam nie zwiał mamy nad nim przewagę i go dogonimy iż mamy 24ms

Trudność potyczki 10/10

b) vs opp
  Ekwipunek

Na oppa gramy w full bt( w zestawie z wita) czyli 200k + hp oraz 100k dps
Wlocznia rare z 1000/1200+ dps wita ,sila gniazdem z rubinem
, hełm nieśmiertelnego krola z sila resami 6 cc oraz 6 % od elit Pierścienie 1 to rare z sila wita zycie % all resami cd i cc to a 2 pierścień to litania niepokonanych z sila all resami % zycia i cc Naramienniki musza być z sila, znaczna wita, all resami ,resami od trucizny oraz % zycia rękawice nieśmiertelnego króla z sila wita resami i cc, , karwasze lacuni z all res i helath globes oraz cc

Skille:

Taktyka:

Z takim wd nie jest łatwo iż gra zazwyczaj ofiarą i szybko leczy sobie hp musimy do niego podejść walnąć szarzą gdy będzie nas bombardował ofiarą bijemy ciągle młotem raz po razie i ucieczka, w przeciwnym wypadku zamieni nas w świnie, gdy wyczujemy moment ze po uderzeniu ma ¾ hp bez berka odpalamy berka i ignore pain (by nie oberwać z ofiary) i kończymy sprawę zabijając duszka i samego jego.

Trudność potyczki 9/10